חלון לפינוי עשן

חלונות אוטומטיים לשחרור עשן

הטכנולוגיה התפתחה מאוד בשנים האחרונות ובמידה רבה היא משפיעה על כל אחד מאיתנו. היא מאפשרת לנו היום לעשות אינספור דברים אותם לא ידענו לעשות בעבר. למשל, היום אנחנו יכולים להתקין מערכות מתקדמות לגילוי וכיבוי אש, אשר יאפשרו לנו להציל חיי אדם בהצלחה יתרה. חלונות אוטומטיים לשחרור עשן הם רק חלק ממערכת כוללת. אשר מטרתה הוא קודם כל להתריע ולשמור עלינו ברגע בו מתלקחת שריפה. שנית, המערכת כולה בנויה כך שהיא תאפשר לנו להרגיש מוגנים בלי לבצע יותר מדי פעולות בזמן האירוע. ההיגיון ברור. הרי במצב חירום, אנחנו מעדיפים לאפשר למכשירים אוטומטים לפעול בשרשרת ולא להידרש להפעיל כל אחד בנפרד. חלונות אוטומטיים לשחרור עשן עונים בדיוק להגדרה הזו. במאמר הבא נסביר איך הם עובדים ומה חשוב לדעת על מערכות לגילוי וכיבוי אש. בואו נצא לדרך עכשיו.

מה הם חלונות אוטומטיים לשחרור עשן

כמו שאמרנו, המטרה היא די פשוטה. התפקיד שלנו זה להבטיח כי ברגע בו פורצת שריפה, כל המערכות יעבדו באופן אוטומטי, אחת אחרי השניה .העיקרון המנחה כאן ברור לכולנו. הרי במצב חירום, אנחנו רוצים לעשות מה שאפשר כדי למנוע מבני האדם להפעיל את המערכות השונות. אנחנו רוצים לגרום לאותם פריטים אוטומטים כמעט לעבוד באופן עצמאי. חלונות אוטומטיים לשחרור עשן הם בדיוק הדוגמא לאופן בו אנחנו יכולים לעשות הכל הרבה יותר טוב. לצורך העניין, כאשר המערכת מזהה כי פרצה שריפה, היא שולחת אותות למערכות אשר יודעות למזער נזקים. על פי החוק, בכל מוסד ציבורי, עסק רחב ידיים וכדומה, בהם יש מערכות לכיבוי אש, צריך להיות מנגנון אשר יאפשר פליטת עשן. במקרה של חלונות אוטומטיים לשחרור עשן, המטרה היא לשחרר את אותו עשן רעיל שנכלא בתוך המבנה ולהכניס במקומו אוויר נקי מבחוץ. הפעולה הפשוטה הזו, יכולה לתת למי שנמצאים בתוך המבנה עוד קצת 'אוויר לנשימה', בשעה שהם בורחים מהמקום או מחלצים פצועים.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

חברת פלג, הנדסת אש, היא חברה מקצועית אשר תפקידה הוא לסייע לכם ליהנות ממערכות מתקדמות לכיבוי אש, תוך מתן דגש על הצרכים שלכם. אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם עוד היום.

11 ביוני 2024 / כללי

Share the Post

Call Now Button