בדיקת אינטגרציה כיבוי אש

בדיקת אינטגרציה כיבוי אש ע"י אנשי מקצוע

מדינת ישראל מכריחה בעלי עסקים, אחת לשנה, לבצע בדיקת אינטגרציה כיבוי אש. המטרה היא כמובן להבטיח כי אותה מערכת לכיבוי אש אשר הותקנה על פי דרישת החוק, עושה את עבודתה נאמנה. ביום, יום אנחנו לא חושבים על זה יותר מדי. אבל האמת היא כי מערכות גילוי אש הן מערכות אשר יכולות הלכה למעשה להציל חיים. אם לא נתקין אותן בצורה הנכונה, אם נפספס פרט חשוב, אנחנו נגלה מהר מאוד כי אנחנו נמצאים בבעיה. במאמר הבא אנחנו רוצים להסביר איך המערכת הזו עובדת בעצם. איך המכשירים השונים יכולים לפעול בסינרגיה מושלמת, על מנת שבהמשך, נוכל הלכה למעשה להציל חיי אדם. קדימה, בואו נתחיל.

בדיקת אינטגרציה כיבוי אש, מה חשוב לקחת בחשבון

בדיקת אינטגרציה כיבוי אש היא חשובה בעיקר כיוון שגם אם נדמה לנו ברגע הראשון כי מערכות לזיהוי וכיבוי אש עובדות כמו כאילו הן היו המובן מאליו, הרי שהמציאות לא בדיוק מתנהלת באותו האופן. אבל רגע לפני שאנחנו מקדימים את המאוחר, נסביר איך המערכת עובדת בעצם.

מערכות לגילוי אש פועלות קודם כל בזכות אותו גלאי עשן. מכשיר מיוחד אשר יכול להתריע בפנינו כי פורצת דלקה, מה שכמובן דורש מאיתנו לנקוט בפעולות מסוימות. הגלאי מעדכן אותנו תוך הפעלה של אעזקה, מה שיאפשר למי שנמצאים בתוך המבנה לצאת החוצה בזמן. במקביל, הוא שולח הודעה לטלפונים ניידים וכדומה, כדי שנוכל להגיב במידת הצורך. בהמשך, פועלות מערכות נוספות. מערכות שצריכות למזער נזקים. אם על ידי פתיחה של חלון אוורור ואם על ידי הורדה של מים מספרינקלרים וכדומה. למעשה אותה בדיקת אינטגרציה כיבוי אש נועדה להבטיח כי באמת, כל המערכות הללו פועלות בסינכרון. אנחנו רוצים לדעת כי אין בעיה או כשל באחד מהשלבים בתוך המערכת. זאת כדי שברגע האמת נוכל להיות בטוחים ולסמוך על המנגנונים השונים שישמרו עלינו.

חברת פלג הנדסת חשמל, מעניקה שירותים לחברות מובילות במשק הישראלי. נשמח לשרת גם אתכם. אנחנו חרטנו על דגלנו מתן שירות מקצועי, אמין, במחירים משתלמים. לפרטים וכדומה, אנחנו זמינים עכשיו.

בדיקת אינטגרציה כיבוי אש

Call Now Button